Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-09, 18:53   #14
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Omega-3 dreper kreft-celler!

Opprinnelig lagt inn av danish, her.

"Jeg er enig"-innlegg bidrar ikke til debatten, så, eh, nei.

Kanutten: Merk deg "tomme "jeg-er-enig"-innlegg." Jeg gir ihvertfall et innspill. Det er naturlig å være enig i en debatt, men det betyr ikke at hver eneste person skal si "jeg er enig" og dermed herpe flyten i debatten.

Mennesker og mus er slående like, både fysiologisk og anatomisk. Se f. eks. her eller her.

Og med JEG ER ENIG så sier jeg med enig med det vedkommede har sagt... eller skrevet...

Trenger da ikke si saker og ting en gang til??? Og dessuten "jeg er enig" er jo viktig for statistikker... Nå er vi TO som er enig med førsteopportunist, dvs Svane. Bortsettifra at det var bare meg som sa meg enig med Svane; Nannah sa at det var flott skrevet, så ikke heng Nannah for eniggreia da...