Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-09, 11:01   #14
Sesti
Medlem

Sesti sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Sesti har en fantastisk aura rundt segSesti har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ketolysekuren - vanskelig?

Opprinnelig lagt inn av The Dude, her.

Først vil jeg si kondolerer med en motarbeidende familie. Deretter vil jeg si at kunnskap er makt. Les alt du kan om dette, fra sikre kilder. Med det mener jeg kilder som er testet vitenskapelig. Akkurat som sukkertilhengere bommer en del med fakta, så finnes det like mange misoppfattelser fra karbomotstandere. Men det viktige er at du nok vil finne mer støtte dess mer du leser deg opp om skader ved sukkerinntak. Da er det også lettere å stå imot presset fra folk som kanskje vil deg vel men faktisk skader deg i sin iver etter å hjelpe.

Jeg leser alt jeg kan, jeg prøver så godt jeg kan å formulere det jeg har lært, sånn at folk skal skjønne hvorfor jeg gjør dette.. Men klart, de som veit at jeg gikk ned 20 kg ved å telle kalorier, og nå ser at jeg ikke har gått ned noe på ketolyse (medisinene jeg gikk på, som folk ikke veit om, ødela alt..). Ingen tenker på at jeg har gått opp igjen 6 kg av de 20, og at livet som kaloriteller var det verste jeg noen gang har vært med på

Nei, ketolyse er fiiint Jeg stortrives, selv om det er vanskelig å overbevise folk. Men jeg gjør så godt jeg kan, jeg kjenner at kroppen min syns dette er helt fantastisk, og det kan ingen ta fra meg

Sesti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert 17.01.11, nå lindberg-ish Svar med sitat