Sv: Noen som starter mandag 4. mai?
Opprinnelig lagt inn av aslaug, her.
Jeg har veid meg meg i dag, 78 kg. Har tenkt å veie meg 1 gang i uka, det kan godt være mandager, hvis det kunne være felles veiedag? 
Har hatt vektskrekk i mange år forresten, så jeg vil gjerne komme over den, så da hadde det vært fint med en slags forpliktelse for meg her inne.
Heg er med på en felles veie dag, men måtte snik veie meg i dag. Start på mandag 84 kg i dag 81.9.
Var i ketose i går har kjøpt meg stiks på apoteket.... Men i natt spiste jeg 3 twist når jeg var oppe å tisset og i dag er jeg IKKE i ketose lenger.... F.... hva tenkte jeg på. Blir litt oppgitt over meg selv. Men har startet på "nytt" igjen i dag (skal kaste all twist og sjokolade når jeg kommer hjem). Godis suget er på topp og det er vanskelig. Det gikk så bra før jeg spiste Atkins advantage chocolate decadence bar i går. tror det var den som utløste søtsuget mitt. Må prøve å bare spise 1 bar i uka som lørdagskos kanskje.
Vel nok om det. Ny dag nye muligheter, og er sikker på at i morgen er alt myyyye bedre igjen. 
|