Sv: Legen sa at han ikke hadde gode erfaringer med Eurodietten
Jeg har gått på eurodiet fase 1 i 4 uker. Først nå registrerte jeg meg på dette forumet, men har fått utrolig god starthjelp bare ved å lese og lese her inne. Mitt beste tips til deg er å holde ut de første dagene. Jeg syntes produktene var grusomme i starten. Ble kvalm, fikk hodepine og hadde lyst til å gi opp. Fant knapt ett produkt jeg klarte å få ned. Uheldigvis startet jeg med pannekaker, omeletter, middager og desserter. Disse spiser jeg aldri igjen. Heldigvis var motivasjonen likevel større enn lysten til å gi opp. Plutselig gikk det bedre og bedre. Smaken forandrer seg, men jeg har brukt ufattelig mye penger på "mat" som jeg aldri kommer til å spise. Er blitt vant til den litt rare smaken som finnes i de fleste varene. Heldigvis har jeg holdt ut, motivasjonen kommer når vekten går ned. Nå har jeg funnet produkter jeg synes er ok. Tilbereder gjerne på andre måter enn det som er oppgitt eks drikker brownie i stedet for å steke (fant tipset her inne ja). I morgen starter jeg på fase 2, blir rart å spise litt mat igjen. Kunne egentlig tenkt meg å leve på produkter en stund til, har gått ned 8 kilo den første måneden. Så: hold ut den første uka, det blir lettere!
|