Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye
Opprinnelig lagt inn av sisseln, her.
Hei!
Er ny her. Håper å gå i gang med ketolyse fra mandag av, men det tar jo tid å få dette jeg bestiller. Tar gjerne i mot gode råd om hvordan jeg kommer i gang.
BMI per i dag er på 36,9 og jeg må ned, helst til 28, for å få mageoperasjon. Magen ble skikkelig ille etter et keisersnitt for ni år siden.
Et år på GR. Vel, det gikk fint i begynnelsen, men så stoppet det. Er litt for glad i vin og drink i helgene. Gråter når jeg skjærer fettranden av koteletten min. Elsker smaken av fet mat. Kan bruke ostehøvel på meierismøret. Elsker kremete supper og sauser.
Er også glad i brød, men skal prøve lavkarbobrødet jeg fant oppskrift på. Hvor mange gr. karbo kan man tillate seg på en dag?
Dette må da være noe for meg?
Glad dere er her. Virker som en fin gjeng. 
Vin og drink i helgene må du nok være litt varsom med hvis du skal spise lavkarbo, men fettrender, meierismør, kremete suppper og sauser og ellers fet mat generelt trenger du ikke holde deg unna (pass deg for ferdig-sauser i butikken)
Trust me, I know, har spist smør og fett og gått ned 45 kilo :-)
Lavkarbobrød har jeg også laget, ble kjempegodt :-)
Når det gjelder hvor mange gram karbo du kan spise hver dag....
Det er veldig individuelt, men jeg må holde meg under 20 gram/dag for å gå ned i vekt, og jeg må samtidig være nøye med å få i meg FETT.
Spiser jeg for lite fett går jeg saktere ned i vekt, eller det stopper rett og slett opp.
Lykke til :-)
|