Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-09, 21:44   #802
LenaBeatrice
Seniormedlem

LenaBeatrice sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 53
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av sisseln, her.

Så flink du har vært!!
Jeg skjønner at jeg må veie ja, og joa. Digital kjøkkenvekt finnes her. Har jo gått et år på GR.

Må vel noen "harry" turer til Sverige også. Alt er jo mye billigere der. Dattern var der på fredag, og handle litt for meg også. Bacon, flesk og kyllingklubber.

Frityrgryta står og skammer seg i boden. Den skal opp, men jeg bruker den på verandaen. Orker ikke den lukta i huset. hehe

Per i dag har jeg bare meg selv å stole på. Min livsledsager gjennom 20 år fant seg en ny dame og forsvant ut av huset. Han støttet meg ikke det året på GR, heller motarbeidelse.

Og ut med han håper jeg mange av de dårlige vaner/uvaner også forsvant.

Så det er kun meg selv, og dette er viktig for meg. Bukplastikken skjer ikke uten BMI på under 30. Jeg trener litt, og har mye musker, derfor mente legen at de kunne vurdere meg individuelt. Men altså under 30. Hårda bud.

Og ja, jeg lener meg mer enn gjerne til dere. Tusen, tusen takk.

Jeg er også "Harry"

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat