Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-09, 13:07   #5
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og brød

Et av poengene med en livsstilsomlegging slik som lavkarbo er å endre gamle vaner og bryte ut av de mønstrene som har bragt oss dit vi er i dag. Dersom man er "avhengig" av brød er kanskje det en av de tingene man bør prøve å finne alternativer til?

For min egen del har jeg først holdt på en god stund med lindberg-kost. Da hendte det jeg tydde til brød innimellom, men mest av mangel på fantasi. Men det ble sjeldnere og sjeldnere. Siden jeg gikk over til ketolyse har jeg ikke tenkt tanken engang.

Dersom man ikke blir mett av måltider uten brød kan det komme av at man har for lite proteiner eller fett.
Prøv å bytte ut flere og flere måltider med andre alternativer, og bryt ut av tanken om at frokost/lunsj-mat "må" være brød