Sv: Hva er det mest anbefalte søtningsstoffet for oss ketolysere?
Opprinnelig lagt inn av dynamitt, her.
Jeg holder meg langt unna slike kjemiske søtstoffer.
Aspartam inneholder en metanol-del som kan skape synsforstyrrelser, jeg bruker aspartam som maurkverk, det funker. Aspartam har dårlig innvirkning på hjernen, flekker/huller dannes. Aspartam er i ferd med å erstattes som kunstig søtningsmiddel i flere land pga de negative virkningene det har i kroppen, derfor er det jo greit å få godkjent et annet kunstig søtningsstoff, nemlig
sucralose er ikke noe sukker. Det er et kjemisk stoff naturen aldri har sett før. Faktisk settes det i samme kategori som organoklorider (DDT, PCP, PVC, HCB, kloroform; kjente insektsmidler og løsemidler). Det har i praksis ikke blitt utført omfattende testing på mennesker over lengre tidsrom. Ingen vet langtidsvirkningene
Leste et sted at sucralose har lang nedbrytningstid. Den mengden man inntar kommer ut igjen i samme mengde og blir sendt rett ut i kloakken. Resultatet er søtere og søtere vann/hav og det er ikke sikkert fisken vil trives med det i lengden 
Fant et sted som sier litt om det... Hva kan man spise nå som IKKE er skadelig for noen eller noe??