Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-09, 21:51   #147
Solange
Seniormedlem

Solange sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av sunroad, her.

Ja nå nærmer det seg slutten for meg på fase 2, skal til legen i morgen å veie meg igjen det er ca 1 mnd siden sist og da hadde jeg gått ned 6,5 merker at jeg har gått ned mer , men hvor mye aner jeg ikke men håper det er 10 kg tilsammen.
Jeg skal ned 15 tilsammen så vi får se.....
jeg måååå ha en pause fra fase 2 nå.
tror dere jeg går ned i fase 3? eller gjør man ikke det tro...eller går man ned i fase 3 hvis jeg begynner å trene?
Blir kvalm av ED produktene nå, vet ikke hvorfor får i meg bare barer og kjeks, har spist noen Atkins barer ved siden av for å få litt forandring.
jeg er ferdig med fase 2 17 mai, da har jeg bestemt meg for å kose meg litt men ikke mye,kanskje en is eller to. Så begynner jeg i fase 3 18 mai.
Men som sagt skal til legen i morgen for å veie meg...det blir spennende.

Hei Sunroad!!
Så flink du er, ros deg selv for at du har kommet så langt! Kjenner den følelsen, man blir utrolig lei produktene etter hvert...Jeg har hatt noen "kontrollerte" sprekk, og har vekslet litt mellom fase 2 og 3 i det siste. Jeg har gått ned for det, så det er absolutt håp! Jeg tror stoffskiftet(insulinproduksjonen) fungerer bedre nå, at jeg kanskje tåler flere karbohydrater enn tidligere. Hvis du er lei skal du absolutt gå over på fase 3. Den fasen hjelper utrolig på motivasjone, deilig med litt ordentlig mat igjen, og man glemmer litt hvor lei man ble produktene. Så lykke til!! kos deg litt på 17.mai, det tror jeg går bra.

Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat