Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-09, 02:02   #83
Chunky
Gjest

Sv: De siste kiloene - Chunky burning fat

Jeg har akkurat kommet hjem fra en periode med jobbing utenlands. Var litt spent etter å ha spist restaurantmat tre ganger om dagen såpass lenge, men jubelen ville ingen ende ta når vekten i dag viste det samme som før jeg dro

I tillegg har jeg fått sjekket ut et par andre ting:

1. Alkohol og ketose er latterlig billig moro i nøyaktig to dager. Dag tre er du helt på høyden igjen.

2. Etter fire måneder i total karboavholdenhet, er en helaften med sjokoladekake og is (i mengder som kunne fore et middels u-land) en j..lig dårlig ide! Glem fyllesyke, glem svineinfluensa, glem forstoppelse og blindtarmbetennelse . Jeg tror neppe at jeg kommer til å føle meg like skral før jeg stiller som midtpunkt i min egen begravelse. 30 minutter nytelse og 48 timer straff. Tro meg, det var ikke verdt det.

3. Vann i kroppen? Skal jeg noen gang krysse Sahara (ikke spesielt sannsynlig, men likevel..) så gir jeg blaffen i dromedaren og tar med en sjokoladekake. På ekstrem lavkarbo våkner jeg hver dag med et hyl og tilbakelegger de 10 meterene til toalettet på 1 blank. Med en sjokoladekake innabords er det overhodet ikke noe problem å ligge der og skvulpe..

Så nå føles det aldelse vidunderlig å være tilbake til hjemmelaget, ren, naturlig og sunn mat. Det hadde jeg aldri trodd for bare noen få måneder siden.

Sist redigert av Chunky : 12-05-09 kl 02:14.
  Svar med sitat