Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-09, 09:55   #2
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Puls 11.mai 2009

Ja, de er helt bortreist. Og at de ikke skjønner at rådene er helt på jordet er utrolig. Ja,da, diabetes 2 pasienter skal regne ut hvor mye karber det er i måltidene og sette insulin deretter... Man kan jo ikke spise mat som ikke rikker blodsukkeret altså.... SKjønner de ikke hvor dumt de høres ut? Å forebygge er jo bedre enn å slukke branner hele tiden. Og når man må holde blodsukkeret i sjakk med insulin, da burde det jo også ringe en bjelle om hvorfor folk får diabetes 2... Men nei da, det gjør det ikke.

og den anbefalingen om 5 om dagen har jo ført til at mange uvitende foreldre faktisk gir ungene 5 frukter om dagen! Ingen av mine barn får så mye sukker om dagen. Maks en frukt. Og de spiser ikke så mye frukt, de spiser grønnsaker, jeg gidder faktisk ikke å presse frukt på de.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat