Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-09, 01:47   #48
slank1
Nytt Medlem

Medlem siden: Apr 2009
slank1 er på en erverdig vei

Sv: Sliter med ketolysekuren

Hei

Leste kjapt igjennom og har noen innspill og spørsmål.

Først jeg er ingen ekspert men har holdt på siden 12 april og idag var vekta ned 10kg. Kun etter Ketolyse... Jeg har sett videoen kjøpt bok og piller...

Jeg syns maten du beskriver ser grei ut i forhold til meg selv.
Men stusser litt på:
den biffen du beskrev i første innlegg er det en slik kjøttdeig aktig sak?
Isåfall hadde jeg holdt meg unna. Da denne antageligvis inneholder mel og dermed er fyfy..

Saus:
Lager du de ut ifra boka eller er det pose opplegg. Isåfall så inneholder de og for mye. Men se på sausoppskriftene til Torkil da alle de er supergode. Jeg er stor fan av ordentlig bearnaise og lager den stadig vekk...

Når det gjelder mat så ville jeg kanskje prøvd å ta tablettene veldig nøye hver dag. Jeg tar for sikkerhets skyld tablettene ca 30min før jeg spiser(dette kommer det sikkert mange sinte synspunkter på, men jeg tror at opptaket i kroppen blir bedre på tommere mage).
Ellers så har jeg vendt meg til å gå en kveldstur. De kveldene jeg klarer å gå i mer enn 1 time har jeg alltid våknet 1 til 2 kg lettere. Jeg har sprukket flere ganger. Men får alltid svi for det og vekta står dertil stille. Men som sagt 4 uker for meg og 10kg lettere... Men jeg har flere ganger tenkt at dette ikke funker. Men må vel innrømme at hvis en holder seg til kuren funker det!

LYKKE TIL og IKKE gi opp!)

slank1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ikke funnet ennå Svar med sitat