Sv: Kan noen hjelpe meg angående ketolyse og trening?
Ja.. trening og ketolyse 
De som har vært godt trent før de begynner på ketolyse, tåler trening mye bedre enn de som har vært utrent.
Fortsett med treninga di, men ta dine forhåndsregler og lytt til kroppen din.
Øk Proteinmengden de dagene du trener. Torkil anbefaler 1-1.5 g proteiner pr. kg kroppsvekt alt etter hvor aktiv du er.
Jeg trente 10 timer i uka før kuren, og har fortsatt med dette, men har da spist 1.5 g proteiner de dagene jeg skulle trene.
Et godt tips er å drikke en flaske farris før trening, og masse vann under trening.
Jeg har gått tom et par ganger, og det var ikke behagelig, men jeg fikk forvarsel og burde ha stoppa. jeg ble først litt tung i kroppen, kjente meg litt svimmel og tilslutt kjempeslapp. Og det gikk faktisk et par dager før energien kom tilbake.
Husk at på ketolyse så mister du ikke muskelmasse, så styrketrening er ikke et must. Jeg driver med bare litt vedlikehold, og tar meg ikke ut på styrketrening. Kondistrening er vel den viktigste.
Hvis du er godt trent før kuren er det som sagt bare å fortsette, hvis du tar disse forhåndsreglene, og lytter til kroppen 
Ønsker deg lykke til videre, kos deg med god mat og trening

revmatiker og Lavkarbo-veteran siden 2009.. prøvd de aller fleste diettene.. Er nå i gang med siste innspurt så derfor ny ketolyserunde.
|