Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-09, 10:22   #6
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Artikkel som viser at PCOS kan leges ved lavkarbokosthold

Jeg har stor tro på dette, og vektnedgang er hvertfall med på å lege PCOS. Jeg ble aldri utredet for dette som overvektig men legen min sa han var overbevist om at jeg hadde det, og jeg hadde så og si alle symptomene. I tillegg prøvde jeg og mannen min aktivt å få vårt andre barn i den perioden, vi prøvde i vel halvannet år tror jeg, og før og etter det brukte vi jo ikke prevensjon, men jeg ble aldri gravid. Jeg hadde mensen 2-3 ganger i året maks.

Jeg fikk mensen med en gang etter vektoperasjonen, så den gjorde noe med hormonene mine. Etter det fikk jeg mensen på klokka hver eneste måned! Helt i rute! Og etter at de første 40 kiloene var borte begynte jeg og mannen min å prøve å bli gravide igjen, og tror dere ikke det tok ETT forsøk før spiren satt? Jeg trodde jeg så syner og måtte teste 3-4 ganger før jeg trodde det.