Tråd: Pizza!
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-05, 20:44   #8
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Elisabet

Hei Iset
Et tips ang pizzabunnen er at den lages ganske så tynn.. Å godt stekt må den være m masse deilig fyll

Hei
Oppskrift på pizzabunn finnes også i "slank med ketolysekuren" etter min ubeskjedne mening den beste måte å bruke soyaprotein på. Selv min kresne 15 år gamle sønn liker den. Den metter mye på grunn av proteininnholdet. Viktig; Konsistensen på deigen skal være som tannkrem. Smøren brettes ut på bakepapir og halvstekes, så tømmes et glass tacosaus ut på bunnen ( som fyller en langpanne) deretter masse ost og så toppings ( skinke, bacon , marinert kyllingekjøtt, oliven, ansjoser, paprika, tomat, oregano etc)
Stekes siden ferdig.
En i diskusjonsforum bruker bunnen ( ferdigstekt) som brød, den hadde jeg ikke tenkt på , men det er bedre enn soyabrødet, syns jeg.
Oppskrifter finner også på ketolyse soyaprotein , les evt mer på www.ketolyse.no

Vennlig Hilsen
Torkil Andersern

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat