Tråd: Pizza!
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-05, 20:54   #9
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Torkil

Hei
Oppskrift på pizzabunn finnes også i "slank med ketolysekuren" etter min ubeskjedne mening den beste måte å bruke soyaprotein på. Selv min kresne 15 år gamle sønn liker den. Den metter mye på grunn av proteininnholdet. Viktig; Konsistensen på deigen skal være som tannkrem. Smøren brettes ut på bakepapir og halvstekes, så tømmes et glass tacosaus ut på bunnen ( som fyller en langpanne) deretter masse ost og så toppings ( skinke, bacon , marinert kyllingekjøtt, oliven, ansjoser, paprika, tomat, oregano etc)
Stekes siden ferdig.
En i diskusjonsforum bruker bunnen ( ferdigstekt) som brød, den hadde jeg ikke tenkt på , men det er bedre enn soyabrødet, syns jeg.
Oppskrifter finner også på ketolyse soyaprotein , les evt mer på www.ketolyse.no

Vennlig Hilsen
Torkil Andersern

Det var den jeg laget. Syns den smakte greit, mye bedre enn noen andre typer lavkarbo jeg har laget iallefall! Kommer nok til å bruke den fast.

Og ja, den var absolutt bedre enn soyabrødet så takk for tipset! Jeg kan jo lage rundstykker av den feks?