Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-05, 21:00   #3
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sitat:

In an effort to reduce body fat, many individuals have tried following a low-carbohydrate diet. The problem is that it’s extremely difficult to maintain a low-carbohydrate diet for a long time. That’s where Xenadrine CarboCurb comes in.

Vi bruker ikke sånt her inne. Ikke vits i liksom, når en lever på lavkarbo slik vi gjør........ Og det er bullshit at det er vanskelig å leve lavkarbo. Jeg har gjort det mer eller mindre hele tiden siden 1982......

Virkningen, om noen, er også høyst diskutabel så vidt jeg kan lese meg til på nettet.

Penger ut vindu !!