Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-09, 09:24   #276
The Dude
Medlem

Medlem siden: Mar 2009
The Dude har en fantastisk aura rundt segThe Dude har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hei! Start 20. april

Opprinnelig lagt inn av candyland, her.

hvordan går det med alle sammen? noen som har vært plaga me hodepine og slapphet? det har jeg tidligere, men denne gangen har jeg kun hatt hodepine en dag(seriøs supersterk migrenehodebank!!!) har ikke vært særlig trøtt heller, heller våken og veldig opplagt!! hadde tenkt meg ut å gå tur ¨å, men sambo skulle selvfølgeli ut en tur med bilen, og gullet vårt ligger oppe å sover, så da ble det vel dataen istedet da, hehe....

føler ikke at jeg går så fort ned den gangen her, men spiser litt mer karbo så jeg ikke skal gå så fort lei. ligger vel på 30 opp mot 40 om dagen, men er i ketose da, så da er vel alt vel og bra venninna mi begynte på kur i dag hun også, men hun har ikke fått boka og resten av pk ennå da... sitter å vurderer å gå løs på litt husvask jeg nå, men.... hmm...trenger motivasjon....

Du blir syk av for lite fett hvis du går på kosthold med lite karbohydrater. Dette merker du som slapphet og hodepine og økt apetitt. Går det lenge nok får du diaré og blir sengeliggende. Du vil heller ikke gå ned noe særlig hvis du er i dette moduset, kroppen får ikke i seg det den trenger og reagerer med å sette ned metabolismen.

Får du hodepine og blir slapp (utover de par første dagene, da er det normalt) spiser du for lite fett. Øk på med fett.

Og til dere som stopper etter den første uken: Den første tiden tømmes glykogenlagrene i kroppen. Glykogen lagres i kroppen med 1 del glykogen og 2 deler vann, dermed forsvinner et par kilo som kommer tilbake igjen så fort man legger om kosten igjen. Hvis vekten stopper opp etter det kan det være bittesmå justeringer som må til i kosten for å forbrenne optimalt.

The Dude er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vær snill med kroppen Svar med sitat