Sv: Antidepressiva
Jeg har ikke selv erfaring med det, men jeg har hatt det innpå meg gjennom familie og venner. Og ALL erfaringen er negativ. 
Den første erfaringen jeg har hatt med det var en slektning. Han gikk på medisinene i årevis, sannsynligvis i mer enn 30 år. Stadig prøvde han å trappe ned, hver gang endte med selvmordsforsøk og nye runder med medisiner. I fjor sommer var siste nedtrapping. Siste. Han klarte "endelig" det han prøvde alle de andre gangene.
Så ei veninne som fikk det. Hun skiftet personlighet, til det hun selv trodde var bedre, men som desverre for omverdenen ikke var det. Mistet helt kontakten med og oppfattelsen av virkeligheten. Hun fikk et par a-ha opplevelser og kuttet de selv, og har siden sagt aldri mer, det var bare skremmende.
En annen bekjent fikk noe av samme personlighetsendringen. Fikk VELDIG god selvtillitt for å si det pent! Ble så krevende og tok så mye plass at folk sluttet å komme på ting de visste hun skulle være med på... I tillegg la hun seg etter alle kjærster i bekjentskapskretsen, det skapte heller ikke bedre stemning Begge har ødelagt veldig mye for seg selv på få måneder pga at de mistet kritisk sans og fikk en helt merkelig oppfatning av verden rundt seg.