Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-09, 13:06   #234
sweet
Medlem
 
sweet sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 51
sweet er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Lykke til Scartz. Dette klarer du
30 dager er ikke så lenge. Jeg holder på i 35 dager i Fase 1 og har da under en uke igjen på meg nå. Du vil se at tiden går plutselig fort når det er mye som skjer. Sånn som i disse tider - 17. mai - sol og snart sommer Hvis du kjeder deg kan du prøve å gå en tur. Gå gjerne oppover først så du får opp hjerterytmen litt og kan "slappe av" på vei ned igjen.

Jeg fant at jeg denne gangen med ED trengte å se hvordan cm var også - så jeg startet med å måle meg i cm før påsken. Det gjorde jeg ikke første gangen.
Vekten vil stoppe opp innimellom og jeg er jo så nysgjerrig at jeg må sjekke vekta ofte... Jeg tok vare på en penbukse og en genser jeg brukte mye før jeg begynte første ED. Nå tar jeg de fram når jeg sliter litt med inspirasjonen...og så måler jeg meg i cm. Da ser jeg at det skjer noe selv om kanskje vekta stopper opp innimellom Jeg har gått ned totalt siden påske - 20 cm i bh-lengden, 10 cm over brystet og 12 cm i midjen. Så det er inspirerende nok det når du føler at ingentingen skjer

__________________


sweet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat