Tråd: Kviser!
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-05-09, 21:24   #1
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Kviser!

har jo selv erfart at huden blir finere og glatt som ei banrumpe av lavkarbo OG ikke minst nok vann! Tror vann har kjappest virkning...

Når jeg IKKE drikker nok vann føles huden i ansiktet som garva skinn, men når jeg drikker nok vann føles den silkemyk. Så det jeg lurer på; kan unger som er i pubbert unngå endel kviser hvis de drikker nok vann???

Jeg har sagt til min håpefulle at han må drikke myyyye vann for det renser huden og kan gjøre det slik at han IKKE får kviser. Men har jeg sagt rett til ham??? Kviser og pubbert ER jo en hormonsak??? Og lavkarbo og mye vann hjelper på hormongreier...