Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-09, 13:06   #20
Nemii
Medlem

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Nemii har en fantastisk aura rundt segNemii har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen som er i gang med "de siste fem"

[quote=Reiseglad;720553]

Opprinnelig lagt inn av hanne42, her.

Hei

jeg holder på med de siste fem nå - har gått ned fra 73,5 til 66,3 (7,2 kilo) på nesten 4 uker og skal ned til ca 61-62. Jeg er 166 cm høy.

Wow Hanne ! Jeg er kjempe imponert! Jeg har "bare" klart ca 5 kg på 2 måneder, står liksom helt stille hos meg.
Ser vi er omtrent lik størrelse. Jeg er 168 cm og veide 71,8 da jeg startet for 2 måneder siden og er nå kommet ned i 67. Har ønske om å komme ned på omtrent det samme som deg, ca 61-62. Sliter så veldig med de siste kiloene, lurer på om jeg får i meg for mye meieriprodukter og kunstig søtning, mener jeg har lest her inne at det kan stoppe opp prosessen?.

Samme her! Er 167 kg og vil ned til rundt 60. Veide rundt 69 da jeg startet og veier det samme nå - har altså ikke gått ned en eneste kg på tre måneder!
Jeg skjønner ikke hva jeg gjør feil, prøver å kutte litt på både det ene og det andre, må kanskje ta ost og rømme også nå
Også prøvd å spise både mer og mindre, men ingenting ser ut til å hjelpe. Må snart kutte drastisk på kaloriinntaket tror jeg, for bare å kutte karber og spise fett funker ikke for meg

Nemii er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat