Sv: Noen som er i gang med "de siste fem"
[quote=Reiseglad;720553]
Opprinnelig lagt inn av hanne42, her.
Hei
jeg holder på med de siste fem nå - har gått ned fra 73,5 til 66,3 (7,2 kilo) på nesten 4 uker og skal ned til ca 61-62. Jeg er 166 cm høy.
Wow Hanne ! Jeg er kjempe imponert! Jeg har "bare" klart ca 5 kg på 2 måneder, står liksom helt stille hos meg .
Ser vi er omtrent lik størrelse. Jeg er 168 cm og veide 71,8 da jeg startet for 2 måneder siden og er nå kommet ned i 67. Har ønske om å komme ned på omtrent det samme som deg, ca 61-62. Sliter så veldig med de siste kiloene, lurer på om jeg får i meg for mye meieriprodukter og kunstig søtning, mener jeg har lest her inne at det kan stoppe opp prosessen? .
Samme her! Er 167 kg og vil ned til rundt 60. Veide rundt 69 da jeg startet og veier det samme nå - har altså ikke gått ned en eneste kg på tre måneder!
Jeg skjønner ikke hva jeg gjør feil, prøver å kutte litt på både det ene og det andre, må kanskje ta ost og rømme også nå
Også prøvd å spise både mer og mindre, men ingenting ser ut til å hjelpe. Må snart kutte drastisk på kaloriinntaket tror jeg, for bare å kutte karber og spise fett funker ikke for meg
|