Tråd: Hjelp meg
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-09, 18:41   #7
Fetpåmidten
Medlem

Fetpåmidten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Fetpåmidten er ny på veien

Sv: Hjelp meg

Opprinnelig lagt inn av Annarosa, her.

Hei dere! Takk for svar.
Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne eller hva jeg skal gjøre... xenical gjorde meg bare skikkelig kvalm. Vet aldri om det hadde funket..
Er ikke noe satt på å spise frukt, men hørte at dette fungerte for ei venninne av meg. Hun sa noe om negative kalorier... eller noe sånt.
Huff, jeg sliter med hukommelse og konsentrasjon pga sykdommen min og derfor klarer jeg heller ikke lese så mye. Noe som ledet meg til å tenke at det ville være enklere bare å spørre om råd fra noe folk som er opptatt av kosthold!

ME kan jo sette folk helt ut, så jeg har forståelse for at du sliter med å fungere. Hva du kan og ikke kan gjøre avhenger jo helt av hvilken form du er i. Er enig i at det er uheldig å miste muskelmasse, men hvis du ikke klarer å bevege deg, er kostholdet det første du kan forandre, og så ta bevegelsen etterhvert.

Det verste du kan gjøre i din tilstand er å spise mye karbohydrater (brød, pasta, ris, poteter, frukt, sukker osv)! Beste du kan gjøre er å ikke spise karbohydrater, og få i deg fett og proteiner og grønnsaker (alle typer naturlig fett). Ikke drikk brus eller spis sjokolade bare for å få i deg energi! Lykke til

Fetpåmidten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/høyfett Svar med sitat