Sv: Sliter med ketolysekuren
Ett kvikt innspill angående å spise nok fett på jobben midt blant mange 'bedrevitere'
Skjønner at det kan være ukommfortabelt, og at det er letter sagt enn gjort å si at det må man bare gjøre, jeg har derfor ett forslag som jeg selv har hatt bra sukksess med på høyfett kosthold.
Lag deg en salat, men ikke la dette bli noen lavkalorisalat. Jeg bruker moderat mengde salat eller spinat, slettes ikke mye, kanskje en halv tomat, litt agurk om du vil, før jeg drar på med den ekte maten, ost i terninger, avokado, salami i biter, evt andrfe fettholdig mat du synes vil passe i salaten (kanskje litt kylling selv om det ikke er veldig fett kjøtt?). Til slutt, en hjemmelaget dressing, jeg gjør det super enkelt, masse olje av favorittypen din, litt eddikk, salt og pepper, rør sammen og la oljen strømme over salaten.
Denne salaten er proppfull av fett, og jeg blir stappende mett når jag lager denne, fordelen er også at medarbeiderne dine nok synes at salat ser sunnere ut enn en håndfull bacon til lunch.
|