Tråd: Hjelp meg
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-09, 22:50   #9
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjelp meg

Hei,
Sliter selv med kroniske smerter etter en ulykke. Dess mer jeg rører på meg dess verre blir smertene, gikk rimelig greit ned 10 kilo og det var mildt sagt en lettelse… smertene er de samme men mobiliteten har bedret seg betraktelig. Har fortsatt igjen en 10-15 kilo men da ser det ut til at jeg faktisk må øke aktiviteten. Bassengtrening høres veldig fornuftig ut. Selv vurderer jeg på å anskaffe meg ei tredemølle, da kan jeg avslutte dagens gå tur hjemme i min egen stue før smertene tar helt innersvingen på meg, Les deg opp på de ulike filosofiene innen lavkarbo og finn en som passer deg, bøker kan du eventuelt låne på biblioteket.
Jeg valgte ketolyse etter anbefaling fra ei bekjent av meg som også er innmobil og har hatt fantastiske resultater. I tillegg så er reglene for hva du kan/ikke kan ganske tydelige, noe som hjelper når man er et aktivt medlem av kortidsminneforeningen…

Masse informasjon på dette forumet, her er et av mange innlegg her inne:
Kosthold og fibromyalgi
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=20245&highlight=fibromyalgi

Lykke til med kostholdsomleggingen…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat