Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-09, 22:57   #8
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Grønnsaker på Mallorca

Opprinnelig lagt inn av Nemii, her.

Tror nok ikke det hjelper å være avslappet gitt. Så lenge man spiser feil mat på feil plass bryr nok bakteriene seg fint lite om du er avslappet eller ei. Jeg har spist uggen mat på mindre bra plasser uten å bli dårlig, og blitt matforgifta på helt greie plasser.

Tror ikke jeg fikk fram poenget klart. Det jeg mente var at om man har et normalt forhold til mat så har man mindre sjanse for å bli dårlig enn om man går og tenker hele tida på om ting er farlig og evt hva, om det er vasket eller ikke og i hva slags vann osv. Har noen i familien som er veldig opphengt i det, og de blir dårlige av å dra til strømstad...
Magen trenger en utfordring i ny og ne for å holde et immunforsvar i gang. Men ja, man kan være uheldig på de beste plasser. Den ene gangen jeg ble slått ut var på en av østkantens bedre restauranter Men det betyr ikke at jeg slutter å spise på østkanten, eller ute for den saks skyld. Kjenner nok av de som ville gjort det.