Sv: Kan noen hjelpe meg angående ketolyse og trening?
Mange bra svar her gitt....
Jeg fikk bare lyst til å legge inn in historie...
Siste dagen i påsken bestemte jeg meg for å prøve Ketolyse.
Etter 5 uker er jeg ned 11kg. De 2 første ukene eksperimenterte jeg meg frem og fant etterhvert noe som ser ut til å fungere for meg. Jeg holder meg til kuren. Har noen få sprekker(slik som 17mai da spiste jeg alt jeg ville .
Trening:
jeg er rett over 30år. Frem til 18årsdagen trente jeg mye og hadde et forbruk deretter. Etter hvert som jobb, kone og barn har tatt mer og mer tid. Har kroppen vokst. Og de siste år har jeg ikke løftet en finger. Jeg ble andpusten bare av å se en trapp, og ekspert i å finne heiser som kunne gjøre jobben.
Men ca 2 uker inn i Keto kuren bestemte jeg meg for å prøve å øke mosjonsnivået. Jeg begynte å gå ca 30 min hver dag. Etter hvert som tiden har gått har jeg gått mer og mer. Nå går jeg gjerne 3 timer i en omgang. Jeg har som andre har nevnt funnet ut at å spise 1-2 timer før trening. og vente til 1-2 timer etter før jeg spiser igjen. Mosjonsformen min har gått i raske gåturer og gjerne med litt motbakker. Det morsomme er at stort sett alle turene jeg har klart å følge kuren og oppskriften over har vekta neste dag vært ned 1-2 kg.
Uansett lykke til og jeg er sikker på at kroppen sier stopp før du går i bakken
|