Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-09, 12:55   #88
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: De siste kiloene - Chunky burning fat

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

Takk, takk!

Jeg kaller det ikke sprekk, men research. Huff, hva man må ofre for å lære noe nytt... Men for å være helt ærlig, så var jeg kanskje noe vindskjeiv i gjerningsøyeblikket

Litt hektisk å komme tilbake, men jeg håper å plukke opp den spennende diskusjonen Trillian og jeg hadde om steinalderkost. Og du er jo rimelig standhaftig da, Photobscura. Kjempeimponert! Jeg stiller gjerne i bikini på Karl Johan 17. mai hvis du gjør det samme.

Chunky

Glemte helt å respondere her ...!

Ja, standhaftig og blakk (first price egg, first price sommer/nakkekoteletter, first price bacon, first price kyllingvinger, og en og annen agurk for å holde basebalansen på stell ). Det er overraskende enkelt!
Men, jeg har klart å tyne et uanstendig inntak av rødvin ut av mitt lave budsjett, og jeg har i grunn ikke begrenset meg særlig, huff og huff. Drikker med begge henda som om det er vann Er fortsatt usikker på hvor mye det har å si for vektnedgangen (jeg drikker jo ikke rødvin hver dag).
Syklusen min er dessuten helt på spinn på grunn av litt rot med av-og-på minipillen det siste halve året, og det kan også ha noe å si, den kvinnelige "velsignelsen" kommer og går som det passer den selv, er gjerne på besøk i et par uker, før den kommer tilbake bare dager etter, og har tydeligvis ikke helt forstått konseptet med ordet 'syklus'.
Så, vekta (som begynte på 81 før fettfestivalen klippet repet) står og pendler mellom 77 g 79 kg. Kjedelig, men jeg skal snart måle meg også. Men jeg gir meg ikke, og skal ta en skikkelig pirkeoperasjon på menyen min.

Vel, bikini på Karl Johan, jeg holder meg stort sett unna Karl Johan om sommeren selv med klæra på, så det får vi se på, haha. Har jeg forstått det rett, Chunky, så er du mann, og jeg tror i tilfelle du kommer til å ta fra meg all oppmerksomheten, og det er da ikke noe gøy
Men i år som i fjor (hvor jeg var i alle fall ti kilo tyngre enn jeg er nå), så plaget det meg fint lite å flashe mageflesket i bikini på øyene i Oslofjorden.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat