Sv: En ny verden
Takk for mange hyggelige tilbakemeldinger.
Beklager sent svar, men jeg har det veldig travelt på jobb for tiden, arrangerer en stor internasjonal konferanse denne uka. Utfordring å finne mat som passer på konferanser, og for første gang i mitt liv har jeg holdt meg langt unna dessertbord...
Til deg som lurer på hva jeg spiser, jeg spiser mye god mat, men har kuttet ut alt av pasta, poteter, ris og brød. Spiser ingenting søtt, og merkelig nok har jeg ikke den søthungeren jeg normalt har hatt når jeg tidligere har spist mager mat. Tror kanskje all den fete maten jeg spiser minsker søtbehovet, sammen med kromtablettene.
Er jeg kjesken på noe godt, deler jeg en avocado i to, og spiser den halve sammen med en teskje seterrømme. Har aldri spist seterrømme i mitt liv, da jeg har holdt meg til kesam og lettrømme. Og det er jo så godt, bruker det som "saus" og tilbehør til maten både til frokost, lunsj og middag. Ellers spiser jeg masse salater i alle varianter - og er heldig med sesongen, nå er det jo så mye godt å få tak i. Og så spiser jeg mye fisk til middag, kjøper fiskefileter uten bein og skinn. Og mye kjøtt.
Jeg vil anbefale deg å kjøpe boka, blir skikkelig inspirert av å lese denne. Alle dager er selvfølgelig ikke like enkle, synes det var vanskelig å være standhaftig 17. mai, tok faktisk et lite stykke daimiskake. Min største utfordring er at jeg ikke kan spise frukt. Det er vanskelig, da jeg normalt har spist 5 om dagen og laget smoothies flere ganger i uka. Men noe må jeg jo ofre for å nå målet mitt.
Masse lykke til - til alle flotte jenter i alle fasonger.
Beste hilsen Randimor
|