Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-09, 21:49   #2
Liv:)
Medlem

Liv:) sin avatar

Medlem siden: May 2009
Alder: 40
Liv:) er ny på veien

Sv: Kroppen min husker start vekta ...

Opprinnelig lagt inn av Fat lemmy, her.

Tror ikke jeg klarer å leve på ketolysekuren i mange år fremmover. og jeg klarte ikke å gå over til fedon lingnende kost heller, det er virker som det er enten eller med meg.

Tror, uansett hvor kjipt det høres ut, at det er rett og slett noe du bare må klare. Når du sier at du ikke tror du klarer det, har du på en måte allerede godtatt at du ikke kommer til å klare det, og da forventer du også å ikke klare. Derfor klarer du det heller ikke.

Stort sett alle slankekurer fungerer, dersom det eneste målet er å gå ned i vekt. Problemet er når man kaller det en slankekur, og gjør det til en tidsbegrenset ting. Lavkarbo i en eller annen form, er sannsynligvis den sunneste måten å leve på. Det betyr ikke at når du er ferdig med vektnedgangen kan du aldri mer spise litt chips en lørdagskveld, eller ta en skive til frokost, men at du i hverdagen må kutte ut i hvert fall de raske karbohydratene. Og det er faktisk slik, at alle mennesker må begrense hva de spiser dersom de ikke ønsker å gå opp i vekt. Det kan bare virke som om det er vanskeligere for oss om har vært/er overvektige fordi vi ikke er vant med det.

Jeg har tro på deg, jeg. Og det burde du også ha!

Liv:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generell Svar med sitat