Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-09, 10:21   #4
Svane
Medlem

Svane sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Alder: 55
Svane er virkelig snillSvane er virkelig snillSvane er virkelig snillSvane er virkelig snill

Sv: Dette funker jo ikke...?

Bare en tanke, jeg har ikke mye peiling egentlig, så du får ta det jeg sier som bare en tanke, og ikke noen fasit.

Du skriver du skal ned ca 6 kg, og du har holdt på med generell lavkarbo lenge uten å gå ned. Kanskje du må gi kroppen litt "sjokk" for å få i gang forbrenninga. F.eks. øke vesentlig på kaloriinntaket og spesielt fettet. Eller "opp-karbe" ved å spise MYE karbo i løpet av et par dager. Sånn at du forrykker balansen litt, og kommer inn på riktig spor.

Jeg tror nok jeg ville prøvd noe sånt, for antagelig er kroppen din vant med å leve lavkarbo, og den er vant med det kaloriinntaket du har. Og for kroppen er det et mål i seg selv å holde stabil vekt. Kroppen vil ikke gi slipp på kiloene, kjekt å ha i tilfelle krise. Særlig når du har så få kilo som skal av.

Men som sagt, dette er bare mine tanker, jeg har ingen vitenskap eller teori til å støtte det, annet enn at jeg syns det hørtes smart ut.

Svane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat