Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-09, 22:17   #159
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av nissemor, her.

Tror jeg trenger veiledning nå, litt usikker på hvilken fase jeg bør være i.

Går ut fra at du har en lege som følger deg opp siden du går på ED, og da bør du snakke med legen ang. hvilken fase du bør være i. Dette er individuelt, og avhenger helt av din motivasjon og hvor mye du skal ned i vekt. Fase 3 er delt inn i 3 del-faser - A,B,C. Når en er i A og B fortsetter vektreduksjonen (men reduksjonen er mye mindre enn i fase 2), mens i fase C stabiliseres vekten og hensikten her er å sluttføre kostomleggingen permanent.

Opprinnelig lagt inn av nissemor, her.

Spørsmålet er og hvor mye fett jeg har igjen, og hvor det endelig mål bør ligge.

Hvor mye du har igjen kan du finne ut ved å veie deg på en Tanita-vekt. Dette gjør jeg ved hver kontroll hos legen min på Fedon-klinikken.

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat