Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-09, 13:55   #42
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Magefettet som ikke vil bort

Sitat:

Og selv om jeg ser at flere her inne blir provosert av mine svar så håper jeg dere tar det til dere og lærer noe nytt, om ikke annet enn hvordan den store allmennheten forholder seg til trening, kropp og kosthold.

Kan ikke si at du akkurat provoserer meg da, men hva nytt skal jeg ha lært da? Er det ditt syn som er representativ for den store allmennheten? Synes bare det du formidler blir så utrolig enkelt, vi mennesker er vel skrudd sammen på en litt mer avansert måte enn det? Hvis ikke så tror jeg at jeg har valgt bort å kjenne den store allmennheten. De jeg kjenner er ikke så opptatt av den "perfekte" ytre kroppen, men av hele menneske. Så kanskje du har noe å lære?

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat