Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-09, 01:26   #5
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 69
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Melerstatninger/bakeingredienser

I det brødet jeg baker, er det 2 ts Johannesbrødkjernemel (ca 2 kr) og ca 3 ss (tror jeg ) med glutenmel. Koster vel antakelig et par kroner det også, i alle fall ikke mer.

Hele brødet mitt koster ikke noe særlig mer enn et "vanlig" brød i butikken - inkludert 5 egg. Og det blir mer enn 30 skiver av det, og man bruker neppe mer enn maks 3 skiver per dag. Jeg personlig bruker det bare i helgene, for da spiser jeg frokost med mannen min, og da blir det skiver med pålegg. 3 skiver=3 gram karber.

Her burde det stått en kobling, men det kan jeg ikke lage - er ikke så god på sånne datagreier. Brødet mitt heter "Mitt aller beste brød", og du finner oppskriften hvis du søker på det.

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat