Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-09, 14:46   #85
Eva65
Medlem

Medlem siden: May 2009
Eva65 er på en erverdig vei

Sv: Dette funker jo ikke?

Opprinnelig lagt inn av ledance, her.

Mistral

Da e vi to...no følger ikke eg denne dietten med tabletter og sånt,men jeg har bare fulgt rådene fra ei venninne om hva man skal og ikke skal spise.
Jeg stapper i meg fet mat uten karbo med god samvittighet,og det eneste eg teller er antall gram karbo.
Eg skal bare ned 6-7 kg,men er av typen som kunne leve på godteri,og spiste nammenamm kvær dag,så du kan trygt si det var en enorm overgang for meg !
Jeg har vært i ketose siden dag 5 (er idag på min 9ende dag) og eg står heeelt i ro på vekt og mål. Kroppen VIL bare ikke ned virke det som. Eg er bent å gå turer oxo,uten noen endring.
No e eg av den medfødt extremt utålmodige typen,men har lovd meg sjøl å være tålmodig å prøve 3-4 uker før eg innser at eg sikker e fra en anna planet,.-.....(for alt som pleie være normalt for andre er aldri det for meg

No har eg ketostix som er fra beige til mørk lilla på måleskalaen. Jeg har ligget på veldig lilla farge ,og skjønner da at jeg drikker for lite. Takk for svar på det forresten. Idag va eg nesten ikke lilla i det hele tatt,og før eg leste denne tråden va eg så skuffa...trudde eg hadde gjort nå galt,men muligens eg bare for en gangs skyld har drukket nok

Spiser avokado,rømme, drikker noe fløte,mye koteletter eg og bacon...og noe kålblader med ost,skinke og rømme lag på lag som et smørbrød. Veldi godt
Ekte smør og mye fete oster....alt skal være fetest mulig fikk eg tips om

No vil eg ned i vekt altså !!! E jo juni snart jo ?!!!???
Om det ikke skjer nåh på 3-4 uke så tar eg første romferge heim igjen

Drikk mye.det har også mye å si , for resultatet. Hadde jeg vært deg hadde jeg sett litt på fettmengden også. mange sier du kan pøse på med fett ,nå vet ikke jeg hvad du veier , men jeg veide 110 kg . jeg skulle ha ca 110 gr proteiner og fra 50 til 75 gr fett om dagen.Spurte Torkil om det var ok , han sa lista mi så veldig fin ut , og at jeg tilogmed kunne kutte ut et av eggene hvist jeg ikke gikk ned. har nå gått ned 6,2 kg på 3 uker. Det er så mange meninger og jeg er ingen ekspert , men har fått mange svar av Torkil , ellers hadde jeg ikke svart.
Hvist du går på ketulosekuren er det mange svar her inne som ikke har noe med den kuren å gjøre .Kjøp boken å les den. så skjønner du hvad jeg mener.

[SIGPIC][/SIGPIC]
Eva65 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse.no Svar med sitat