Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-09, 10:50   #133
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Dette funker jo ikke?

Opprinnelig lagt inn av Eva65, her.

Nå er du der igjen. det står ingen sted at jeg bruker 60 prosent fet, 35 prosent protein og karbo. jeg bruker 100 til 110 gr protein, 75 gr fett Noen ganger litt under noen ganger litt over men viker ikke så mye og 15 gr karbo. Det har jeg forklart deg om og om igjen , men skjønner nå at du forstår meget lite eller ikke kan lese. Forstår nå også hvorfor så mange både på dette forumet og ketolyseforumet sliter med vektstopp eller går opp, men at de ikke skjønner det selv , de må ligge i minus av dagens forbruk for å gå ned. Så enkelt er det. Men nå er det slutt her ,men går inn å leser kommentarene deres , jeg har det veldig morro med å se hvor liten forståelse dere har for slankeopplegget deres. Nå skal jeg ut i haven og slå gress å rydde i hele dag så det blir dagens trim. Her skinner solen fra blå himmel og alt er bare fryd. Ha en GOD DAG.

Jeg la inn din måltidsplan i diett.no som sagt, og fikk ganske nøyaktig like mange kalorier som deg og fikk da energifordeling på 60/35/6, jeg sier ikke at du har sagt det, jeg sier jeg la dette inn i diett.no

It`s hard to be humble when you`re perfect, have a nice day!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat