Sv: Dette funker jo ikke?
Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.
Forøvrig er stress den værste fienden til enhver livsstil Og søvn... Nøkkelen for meg er som regel å få rundt 8t søvn.. så enkelt, og likevel så vanskelig... 
Stresset er jeg ikke (travel ja, men ikke stresset). Søvn derimot... Når det er sagt sov jeg ikke noe bedre da jeg gikk ned 12 kilo i 2007, men det er jo utallige gode grunner til å gjøre en innsats for å forbedre søvnen!
Opprinnelig lagt inn av Eva65, her.
Forstår nå også hvorfor så mange både på dette forumet og ketolyseforumet sliter med vektstopp eller går opp, men at de ikke skjønner det selv , de må ligge i minus av dagens forbruk for å gå ned. Så enkelt er det.
Det du sier her forutsetter at energiforbruket er det samme, og så vidt jeg har forstått er det ikke slik. "Energi ut" må være høyere enn "energi inn" for at man skal gå ned i vekt, der er vi enige, men ketogent kosthold gjør vel også at forbrenningen endrer seg slik at "energi ut" øker selv om aktivitetsnivået er det samme?
(For øvrig hadde det vært fint om enkelte her sluttet å bruke tråden min til å krangle om hvem som har sagt hva... det er ikke særlig konstruktivt.)
Sist redigert av Mistral : 25-05-09 kl 10:54.
Årsak: Skriveleif
|