Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-09, 11:03   #137
Jonblund
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Vestby
Jonblund er på en erverdig vei

Sv: Dette funker jo ikke?

Opprinnelig lagt inn av Mistral, her.

Det du sier her forutsetter at energiforbruket er det samme, og så vidt jeg har forstått er det ikke slik. "Energi ut" må være høyere enn "energi inn" for at man skal gå ned i vekt, der er vi enige, men ketogent kosthold gjør vel også at forbrenningen endrer seg slik at "energi ut" øker selv om aktivitetsnivået er det samme?

(For øvrig hadde det vært fint om enkelte her sluttet å bruke tråden min til å krangle om hvem som har sagt hva... det er ikke særlig konstruktivt.)

Jeg synes dette er en merkelig måte og diskutere på.

Og til deg EVA65.

Hvor vil du hen med alle disse inleggene?

Gang på gang blir diskusjonen lagt død og gang på gang går du til angrep.

Det er lov til og være litt ydmyk for andre.(Greit og være påståelig men da må man lære seg å være ydmyk)

Og en ting til som jeg ikke skjønner:

Trodde Torkild likte og legge ut svar til allmenheten jeg og ikke svare personer på PM, slik at alle kunne lese svarene.

Og så til deg mistral.

Jeg er ingen ekspert altså, men jeg synes kanskje det er litt mye proteiner. Jeg kan bare ta meg selv og jeg fikk stillstands med for mye proteiner.

En annen ting som jeg kan anbefale er og lese boken til Atkins. Der står det godt forklart hvilke produkter som har mest innvirkning på kroppen. Husker ikke navnet på den stigen.

Mvh Jonblund

------------------------------------------------

“Egenkjærligheten er begynnelsen på en livslang romanse” (Oscar Wilde)

Sist redigert av Photobscura : 03-06-09 kl 01:21. Årsak: Rettet opp i sitatklammer
Jonblund er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins som gikk over til Skaldeman Svar med sitat