Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-09, 14:36   #5
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Er det noen som har prøvd Alli (slankepille)?

Jeg har brukt det i 2,5 uker sammen med lavkarbo-kost (men ikke så veldig strengt lavkarbo. Jeg har faktisk spist både kake og junk på 17 mai og på bursdagen min ++) har gått ned 6kg!

Jeg regelrett DRITER FETT, for å si det rett ut. Ren olje som ikke går an å skylde ned i do en gang! Men jeg har ikke magesmerter, må ikke så veldig ofte på do, ingen problemer med å holde meg og har ikke "gas" som det står at man kan slite med.

MEN, jeg har jo merket at når jeg tror jeg bare må tisse og sitter på do å slipper en promp, så er jeg ofte glad jeg ikke slapp den prompen i buksa, for å si det sånn

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat