Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-09, 15:41   #10
martine
Medlem

Medlem siden: Mar 2008
Alder: 39
martine er ny på veien
Smile

Sv: Hvor mye trener dere og hva slags trening?

Når jeg går/løper på den i 30 minutt er distansen 3km - å 300kcal for de av oss som ikke klarer å la være å se...

jeg har endelig våget meg inn på treningstudioet... som å møte frykten.... jeg følger et opplegg som min PT har satt opp. det inkluderer 2 intensive styrkeøkter der jeg har det rett og slett jævelig i 55 minutt... det er så tungt...! ellers er jeg der hver dag, med unntak av lørdag, da er jeg 30 minutt på elipsemaskinen, å tar 75 sit ups med et slikt et tv-shop apperat 5x15... deretter midje med 6x20. i tillegg til dette skal eg jo gå tur 2 ganger i uken, men det er faktisk det største tiltaket.

jeg var totalt utrent nå jeg begynte med dette - så jeg har jobbet meg oppover mot at jeg orker å gjennomføre øktene - det har ikke tatt lang tid i det hele tatt, men første gang klarte jeg nesten ingenting - denne uken som er uke 2 når man tenker effektiv trening vil jeg prøve meg på en og annen step time... å kanskje litt stor ball...

Trening er deilig - man får en mestringsfølelse, kontroll over egen kropp... å man tar del i noe som de aller fleste betegner som Bra. å jo mer jeg er der, jo mer trives jeg.

martine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat