Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-09, 16:50   #3
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Ett lite spørsmål, lettere forvirra..

Jeg kan ikke spise korn og gå ned i vekt, det er sukker for kroppen min ( kroppen lager glykose av mjøl og lagrer det til fett).
Samme med gulrot, kokt eller rå, og jeg innbiller meg at steking av gulrot så den blir myk blir det samme som å koke den.

Om du går ned i vekt av å spise knekkebrød, så fortsett med det. Jeg kan ikke og savner det heller ikke. Det andre karbene i knekkebrød er nok stivelse og i bunn og grunn sukker det også, siden kroppen lager glykose av karbohydrater.
Knekkebrød er mjøl det også
Ei skive av det knekkebrødet du nevner med et egg og noen skiver agurk, er hele min karborasjon for hele dagen... SÅ jeg kan ikke spise det.

Men du følger Lindberg aktig kost, så da er det kanskje lov, hvis det funker for deg.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat