Tråd: Virus!!!!
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-05, 12:58   #3
Alfie
Seniormedlem

Alfie sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Byen ved Ælva
Alder: 66
Alfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Skorpia

Må bare si det,alle som har MSN messenger om dagen bør sjekke maskinen sin,for virus.
I går kom det inn et virus på maskinen min som heter Kelvir.L og som sprer en trojansk hest. Er kvitt den nå,men det krevde litt arbeid.

Antakelig klarer ikke antivirusprogrammet å fjerne den fullstendig,så her er løsningen.

høyreklikk på min datamaskin,gå til egenskaper,systemgjenoppretting,slå av systemgjenoppretting,klikk bruk og ok.
Gjenta prossessen,men slå på systemgjenoppretting igjen.

Og kjør en full virusscanning på nytt.

Har skrevet det samme i dagboka mi,for å få flest mulig oppmerksom på faren.

Takk for advarsel, Skorpia De der trojanerne er no skikkelig dritt å få, de henter ned all verdens søppel fortere enn man rekker å lukke de utolige vinduene som plutselig åpner seg. Har akkurat hatt en runde sjøl og er temmelig lei. Noen av dem er virkelig veldig arbeidssomme å bli kvitt, men de fleste regnes som nokså ufarlige heldigvis, bare plagsomme. Tror jeg lar msn hvile etpar dager....