Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-04, 08:17   #20
Maz
Medlem

Maz sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 59
Maz har en fantastisk aura rundt segMaz har en fantastisk aura rundt seg

MHM har som vanlig gitt deg det ultimate svaret. Jeg tilføyer litt om mine erfaringer.
På en tradisjonell slankekur blir jeg helt gira og overfokuserer på vekten. Jeg springer på vekten 100 ganger om dagen, spiser mindre og mindre alt er jo selvsagt midlertidig intill jeg når målet mitt!!
Dess flere kilo jeg har slanket på meg dess vanskeligere blir det å nå målet på denne måten. Dessuten blir jeg jo gal på veien. Her utelater jeg bevisst gåseøyne rundt gal fordi jeg mener at jeg faktisk blir syk på sinnet.

Med denne typen kosthold så er det ikke bedre å spise minst mulig. Du må unngå visse ting mens det finnes alltid substitutter. Du må tenke langsiktig for du kan ikke oppnå bedre resultater ved å slutte å spise. Kroppen går heller ikke i slanke-sparemodus. I og med at du spiser mye proteiner vil du tape relativt lite muskelmasse relativt til Kvikkfikskurene. Det betyr at forbrenningen din heller ikke faller fult så mye men med 20 kilo mindre kroppsmasse trenger du jo litt mindre energi. Mesteparten av vekttapet vil da være rent fett (noe vann i starten).

Helseeffekten merker en raskt og det er en motivasjon.
Lykke til.

Maz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg of sorts.... Svar med sitat