Sv: FASE 3: Råd, motivasjon, hjelp og trøst
Hei "alle" sammen!
Jeg er her, Sunroad, har bare vært i grenseland mellom fase 2 og 3, og litt unntakstilstand pga. himla mye besøk, middagsinvitasjoner, representasjon og you name it! Men nå føler jeg at jeg har greid å komme meg inn i hverdagsmodus igjen; var hos legen idag og fikk ny resept, har fyllt opp lageret av varer igjen og er i gang med fase 3A! Den gode nyheten er at jeg nå har gått ned 20 kg tilsammen siden jul, og er nøyaktig halvveis i forløpet! Kunne sikkert gått fortere, men jeg er faktisk kjempefornøyd med dette, trodde ikke jeg skulle greie det da jeg startet!
Slik ser en typisk dag ut nå:
frokost: sjokolade cereals
lunsj: litt middagsrester i form av kjøtt eller fisk, eller egg.
middag: kjøtt/fisk/grønnsaker
kvelds: pannekake med bær
Det er vel innenfor grensene? Har idag smakt på de nye kjeksene som er kommet med bringebær/kanel. De var ganske gode, litt tørrere enn sjokokjeksene, men fint med litt forandring. Jeg tar en kjeks eller to hvis det ikke er nok med menyen over, eller bytter ut pannekaken.
Nå får vi bare stå på fram til sommerferien, min starter allerede 18 juni, så blir det en lettvariant av kuren i sommer, før jeg kjører for fullt til høsten igjen for å bli kvitt det siste!

|