Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-09, 19:25   #12
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Snøfrisk/Chevre/mynte-omelett

Opprinnelig lagt inn av Elinf, her.

Hei kanutten

Hm - tror egentlig ikke at emmenthaler kommer til å passe så godt sammen med mynten - men kanskje med flatbladet persille??

Og skjønner at en del her drømmer om chevre med honning og nøtter. Men et forslag: varm/grillet chevre i ovn er kjempegodt på en "seng" av ruccola. Og med ristede valnøtter eller pinjenøtter (er det lov?) og en dressing på olivenolje og rødvinseddik (eller bringebæreddik) så begynner det å ligne på lavkarbosnadder :-)

Eller balsamicodressing! Ble sååå glad da jeg fant den! Og enig med deg, grilla chevre er godt, jeg visste ikke at det var det jeg spiste før lang tid etter... Men grilla camembert er også godt...