Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-09, 23:24   #10
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Svinefarse-Hvor finner man det?

Jeg har en oppskrift som jeg synes er meget vellykket. Her snakker vi FEITE kjøttkaker. De er nesten ennå bedre dagen etter en natt i kjøleskapet
Jeg mener jeg stort sett har brukt kjøttdeig fra Nordfjord.
Ellers har Trillian reklamert veldig for halal lammekjøttdeig til å lage kjøttkaker av

Sitat:

Joruns fettfestivalkjøttkaker!

• 1/2 kg kjøttdeig
  • To egg
  • Masse hvitløk
  • Litt chilli
  • Salt og pepper
  • Ca fire fem skiver meierismør (med en god ostehøvel som skjærer store skiver ),
Mos alt sammen med stavmikser. Stek de i smør først på høy varme, ta av panna, og sett ned varmen to tre hakk når de er brune på hver side. La de ligge til de er gjennomstekte. Har du lokk på, så blir de en smule ekstra saftige. Det er sikkert godt med litt løk i også, og så er de knallgode etter en natt i kjøleskapet

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat