Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-09, 12:25   #6
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Lei av å se at vekta står STILLE

Hva er lenge… det går i rykk og napp for de aller fleste av oss, desverre raser ikke alle ned i et vannvittig tempo. Har vært i ketose siden mai i fjor med unntak av juleferien og jeg har stått stille lenge nå, faktisk siden august 08.

…hmmm trodde ikke Atkins barer hørte hjemme på ketolyse.
pr. bar (60 gr) (Atkins Advantage)
Total fat 9 g
Sodium 120 mg
Potassium 180 mg
Total Carbohydrate 27 g
Dietary Fiber 12 g
Sugar 1 g
Sugar Alcoholes 3 g
Protein 17 g

I og med at dette er funnet på en Amerikansk side så kan man vel trekke fra fibrene og sukkeralkoholene selvfølgelig da blir det vel 10 karbohydrater i en EN bar. Ikke akkurat hva jeg ville brukt kh kvota mi på.

Vanlige partystoppere: meieriprodukter –smør, nøtter, søtningsmidler. Jeg står i alle fall stille dersom jeg spiser jordbær, sto helt stille i fjorårets jordbærsesong selv om jeg var i ketose.
…og salt binder vann i kroppen så noen får vannoppsamling av å spise baconkrisp og spekemat.

Dette innlegget anbefales lest minst en gang i uka:
Tålmodighet og slankestress
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=23811

Det løsner nok en gang…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat