Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-09, 20:40   #6
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Så fiiin du er blitt!

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Jeg skjønner tanken din, men jeg blir ikke lei meg av slike utsagn. For de aller fleste mener jo ikke at man var stygg før liksom. Jeg synes det er kjempeherlig at mannen min skryter av av de 5kg jeg har gått ned synes og at jeg ser fin ut, for jeg vet hva som ligger BAK.

Samme her. Jeg ER også mye finere nå enn før, både fordi jeg ikke synes ekstrem fedme akkurat er vakkert, og fordi jeg var psykisk og fysisk langt nede og bar prég av det. Jeg kan godt si til folk "så flott du er blitt", fordi jeg rett og slett synes det er flottere med en relativt slank kropp enn en svært overvektig kropp. Men jeg mener jo dermed ikke at folk var stygge før. Man trenger jo ikke å ta alt i verste mening.