Er litt skuffet jeg ... Kan noen bidra med svar som muligens kan oppmuntre meg!?
Jeg har gått på ketolysekuren i over 1 mnd nå, og hadde etter 3 uker gått ned omlag 4.5 kg, og følte meg sånn helt ok fornøyd med det. Men har nå stått stille, og for 4 dager siden veide jeg mellom 800 g og 1 kg mer!!! Hjelp... Jeg er i ketose, og er nøye med salat, broccoli etc hver dag i tillegg til egg bacon, kylling, laks,dressinger (hjemlagd m. seterrømme) rømmesaus osv. Nå har jeg ikke turt veie meg, men det er mulig at vekta har minsket igjen. Føler det litt sånn, var på spinning igår, og er fast bestemt på å trene som før nå som svimmelheten har sluppet taket! 
Føler med andre ord at jeg er flink matmessig. Mon tro om jeg spiser litt for mye, spesiellt på kvelden... Hm...
Uansett, hva er vanlig folkens?? Bør jeg være deppa? Sjefen min gikk ned 4-5 kg første uka!!!! Og har tatt av 18 kg totalt siden januar. (vedlikehold de siste 2 mnd...) Må vel kansje bare innse at vi alle er forskjellige og ting tar tid for noen?
Ville satt pris på om noen av dere kan komme med egne erfaringer, visdomsord, og ev. en liten pekefinger til meg
Ha en strålende dag!
|