Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-09, 12:47   #19
Jente 1980
Medlem

Jente 1980 sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Tromsø
Jente 1980 er på en erverdig vei

Sv: Er litt skuffet jeg... Kan noen bidra med svar som muligens kan oppmuntre meg!?

Opprinnelig lagt inn av Hapylady, her.

Jeg sliter med akkurat det samme. Gikk ned 4,5 kg og stoppet opp. Ned 0,2 opp igjen 0,6 og ned 0,4 igjen. Dette er de 3 siste ukene. Regner også med at kroppen min bare trenger tid på å ta seg inn igjen. Men kjedelig er det. Jeg vet at jeg kanskje ikke er like flink til å drikke - så der er vel kanskje mye av mitt problem....
Så vi er flere med akkurat det samme problemet. Vi får bare backe hverandre opp og holde ut - så mister vi sikkert kiloene etterhvert vi også

Forstå meg rett, men godt å høre at man ikke er alene! Jepp, er med på å backe opp jeg Er egentlig fornøyd og forstår at det tar tid osv... Men vil jo at det skal skje litt fort siden man hører diverse om andre... Sjefen min sto forøvrig stille på 9 kg... Men har nå gått ned 18 kg og er så slank som aldri før (les.bunaden fra konfirmasjonen er for stor!) Og hun har ikke vært nøye med vanndrikking, og mye fett engang... Så vi er forskjellige, men det FUNKER, man må vel bare finne sin "sti"

Jente 1980 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat